محل لوگو

پاورپوینت بررسی موزه لوور ابوظبی اثر آتلیه ژان نوول - 61 اسلاید


پاورپوینت بررسی موزه لوور ابوظبی  اثر آتلیه ژان نوول - 61 اسلاید

بخشی از مطلب
ژان نوول در سال 1945 در دهکده ای در جنوب فرانسه متولد شد. در سال 1975 دفتر کار خود را افتتاح کرد و در چندیدن مسابقه معماری شرکت نمود. ژان نوول به خاطر کارهای ضد مادی و سیال شهره عام و خاص است. مقیاس بزرگ کارهای وی عنوان کننده یک عنصر سازنده معماری است“در هر اقلیم و آب و هوایی، تغییر و استثناء با اقبال روبرو می‌شود، مانند گرمتر شدن هنگامیکه سرد است، یا کمی سرمای بیشتر در مناطق استوایی. مردم آنچنان در برابر تغییر و تلاطم‌های دمایی مقاومت نمی‌کنند. آثار هنری نیز وضعیت مشابهی دارند. اینگونه تجربیات و ملاحظات پایه‌ای بر طراحی موزه لوور ابوظبی اثر گذاشته‌اند. هدف از ساخت این موزه، ایجاد مکانی برای خوش‌آمدگویی صمیمانه به همه جهانیان با ترکیب نور و سایه و زرق و برق و متانت است. این مجموعه می‌خواهد در عین حال که بازگو کننده یک کشور و تاریخ و جغرافیای آن است، تبدیل به یک بدل بی‌روح که با تکراری بودن تنها سبب خستگی و دل‌زدگی می‌شود، نباشد. همچنین این موزه درنظر دارد با رویارویی‌های فرهنگی کم‌نظیر آثار، جذابیت‌های پر اهمیتی را خلق کند.
یافتن و دیدن مجمع‌الجزایر مصنوعی در دریا بخودی‌خود امری غیرمعمول است، حال آنکه دیدن سایه‌بانی بر فراز آن که بارانی از نور و روشنایی را به آن می‌تاباند، بسیار شگفت‌انگیز است.

امکان دسترسی به موزه بوسیله قایق و یا یافتن پلی برای دسترسی عابران پیاده از ساحل هر دو به یک اندازه فوق‌العاده است، همانطور که پس از آن مورد استقبال واقع شدن مانند یک مهمان مخصوص برای بازدید از مجموعه‌های نفیس، وقت گذراندن در کتاب‌فروشی‌های اغواکننده و یا چشیدن چای و قهوه و غذاهای محلی شگفت انگیز است.و....


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 511

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما